Przymus pozostania w domach i ograniczenia aktywności związanej z odwiedzinami, czy mobilnością całkowicie zmienia biznesową rzeczywistość. Zamknięte teatry, kina i galerie handlowe, a także zakłady fryzjerskie, czy gastronomia, która musiała zmienić model działania ze stacjonarnego na ten związany z dowozem, to wyzwanie dla wielu dziedzin biznesu. Postanowiłem sprawdzić, jak sobie radzą i czy łatwo im pogodzić się z inwestycjami w zmianę modelu?
Gdy przygotowuję ten materiał, jest końcówka kwietnia. Minął ponad miesiąc od ogłoszenia stanu narodowej kwarantanny. To co zauważam to spora zmiana myślenia wśród przedsiębiorców. Zdecydowanie mniej z nich domaga się pomocy rządowej, większa część odrzuciła emocje, przyjrzała się temu co robią konkurenci i zaczęła działać. Dla wielu konsumentów szokiem była informacja, że nawet duże firmy borykają się z problemami finansowymi.
CAŁY MATERIAŁ PRZECZYTASZ TUTAJ:
Razem z BNP Paribas i ONET biorę udział w akcji #JESZCZEBĘDZIEPRZEPIĘKNIE. Zachęcam do śledzenia materiałów tworzonych na bieżąco na stronie jeszczebedzieprzepieknie.onet.pl, a także na moim blogu
Wspierajmy się wzajemnie i pomagajmy. A jaki ty masz pomysł na zmiany w swoim biznesie