Przeniesienie całości biznesu, a przynajmniej jego części , do kanałów online nie zawsze jest łatwa. Sporym wyzwaniem jest dopasowanie się przedsiębiorcy do zupełnie innego sposobu komunikacji z klientem, a także prezentacji oferty.

Przymus pozostania w domach i ograniczenia aktywności związanej z odwiedzinami, czy mobilnością całkowicie zmienia biznesową rzeczywistość. Zamknięte teatry, kina i galerie handlowe, a także zakłady fryzjerskie, czy gastronomia, która musiała zmienić model działania ze stacjonarnego na ten związany z dowozem, to wyzwanie dla wielu dziedzin biznesu. Postanowiłem sprawdzić, jak sobie radzą i czy łatwo im pogodzić się z inwestycjami w zmianę modelu?

Gdy przygotowuję ten materiał, jest końcówka kwietnia. Minął ponad miesiąc od ogłoszenia stanu narodowej kwarantanny. To co zauważam to spora zmiana myślenia wśród przedsiębiorców. Zdecydowanie mniej z nich domaga się pomocy rządowej, większa część odrzuciła emocje, przyjrzała się temu co robią konkurenci i zaczęła działać. Dla wielu konsumentów szokiem była informacja, że nawet duże firmy borykają się z problemami finansowymi.

CAŁY MATERIAŁ PRZECZYTASZ TUTAJ:

https://jeszczebedzieprzepieknie.onet.pl/artykul/rewolucja-cyfrowa-i-nowy-pomysl-na-biznes-klucz,17.html

 

 

Razem z BNP Paribas i ONET biorę udział w akcji #JESZCZEBĘDZIEPRZEPIĘKNIE. Zachęcam do śledzenia materiałów tworzonych na bieżąco na stronie jeszczebedzieprzepieknie.onet.pl, a także na moim blogu

 

Wspierajmy się wzajemnie i pomagajmy. A jaki ty masz pomysł na zmiany w swoim biznesie